czwartek, 4 lipca 2013

~ Wstęp ~

Witajcie.
Blog ten powstał po to, abym mogła podzielić się z Wami swoimi wypocinami. Chcę tu opisać historię dwójki ludzi, która będzie się opierała głównie na ich miłości. Pomyślicie sobie pewnie teraz, że to jakiś kolejny ckliwy tekst - i pewnie macie rację. Jednak, po raz pierwszy będę robiła coś takiego i to właśnie miłość wydała mi się najprostszym tematem. Mam nadzieję, że za jakiś czas, kiedy nabiorę już trochę doświadczenia, napiszę coś, co będzie miało w sobie więcej adrenaliny i ciekawych akcji.
Póki co zacznę właśnie od czegoś takiego, czyli prostej historii o miłości. Mimo wszystko liczę na to, że przynajmniej niektórym z Was spodoba się to, co będę tu opisywała. 
Zważając na dość późną już porę, pierwszy rozdział pojawi się jutro. 
Pozdrawiam, P. 

1 komentarz:

  1. Fajne, ja niestety nie pisze opowiadania ale prowadze bloga
    zapraszam mojarzeka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie interesują mnie komentarze typu "Fajny blog". Zależy mi na szczerych opiniach i o takie proszę.
Za każdy komentarz bardzo dziękuję. ;)